čtvrtek 20. února 2014

Letem mým světem

Co jsem stihla od začátku roku.
 
 
Nakoupit si zásobu hořké čokolády v Lidlu v rámci valentýnského šílenství.
Spravuju dětem jejich farmu na Farmerama střídavě s mojí mamkou, kterou přemlouvaly na prázdninách tak dlouho, až jim ji založila.
 
Dětem jsem začala číst knížku Dvanáct usmívajících se ježibab od Aloise Mikulky, kterého jsem měla moc ráda a mám s ní velký úspěch, takže bylo zamítnuto, abych ji vrátila do knihovny.
Nejoblíbenější je Červená Karkulka, ...Karkulka na to neřekla nic, protože judistky moc nemluví, popadla vlkodlaka za ocas, chvíli s ním mlátila o zem...
Šípková Růženka, ...čarodějnice prohlásila: Mám hlad, půjdu a namažu si na chleba Šípkovou Růženku...
a Tři prasátka, kde vlkodlak (byl to náramný pitomec) prohlásí: ....Heleďte se čunidla...
 
 
V antikvariátu na netu jsem po pár dnech pátrání sehnala Mikulkovy Houpací pohádky, které nejsou tak drsné jako ježibaby, ale taky hodně zvláštní.
 
Jelikož můj Muž propadl onlinovému šílenství zvanému World of Tanks, pár večerů v týdnu můžu koukat na seriály a filmy s titulkama. Jupí.
Už jsem stihla zkouknout první řadu Sleepy Hollow. Občas je to sice trochu ujeté a nelogické, ale má to dobrou atmosféru a pohledného hlavního hrdinu s anglickým přízvukem. I když musím říct, že spoiler bíle: To, že Henry zradí, jsem čekala každou chvíli, prostě působil hodně divně, ale to, že je to vlastně Ichabodův syn jsem nečekala. Konec naprosto dramatický, po tomhle člověk prostě musí vidět pokračování. Jen doufám, že se jim povede a dokážou seriál utnout včas, než celý půjde do kytek.
 
Magic of Belle Isles je letní film s Morganem Freemanem coby spisovatelem na invalidním vozíku, který pije a lituje sám sebe. Na léto ho synovec zaveze do malého městečka, kde se spřátelí s malou dívkou, která po něm chce, aby ji naučil, jak umět vymýšlet a psát své vlastní příběhy. Miluju letní filmy, jsou plné slunce, letních lásek a zážitků, i když občas i zklamání. Moc příjemný a pohodový film.
 
Nějak se nemůžu přemluvit pokračovat ve sledování Bron, což je švédsko-dánský detektivní seriál, má temnou atmosféru a hlavní duo detektivů je trošku nesourodé. Co mě zaujalo, je že švédština a dánština jsou si asi podobně jako čeština a slovenština,  protože si navzájem rozumějí.
 
A upekla jsem si croissanty. Měla jsem na ně chuť už dlouho. Pekla jsem je podle receptu z knížky Francouzky netloustnou a překvapivě se mi povedly. Uvnitř byly měkoučké a na povrchu pěkně křupavé. Těsto zaděláte  pátek večer, v sobotu vpracujete máslo a v neděli ráno upečete. Vtipné a vůbec ne pracné.
 

 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat